ОБЩИ УСЛОВИЯ НА СДРУЖЕНИЕ „СТУДЕНТИ В ДЕЙСТВИЕ“
с ЕИК: 205436217
с адрес гр. София, Студентски град, ул. Жак Натан 10
тел. +359 885577989
РАЗДЕЛ І
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл. 1 . (1) Тези правила уреждат взаимоотношенията на учащите и работещите в споделеното пространство за учене StudyHub, наричана по-долу Библиотека.
(2) Тези правила са неразделна част от Правилника за организацията и дейността на споделеното пространство за учене StudyHub и вътрешните актове на Сдружение „Студенти в действие“ .
Чл. 2 . Библиотеката е споделено пространство за учене, оборудвано с работни места, библиотечни материали и техника. В Библиотеката се организират събития с образователен характер от Сдружение „Студенти в действие“, организации, фирми и студенти.
Чл. 3 . (1) Библиотеката обслужва студенти от всзички университети и пълнолетни граждани.
(2) В Библиотеката по изключение се обслужват и ученици от гимназии и лицеи в София.
Чл. 4 . Отношенията между Библиотеката и абоната възникват с акта на издаване на абонаментна карта.
Чл. 5 . Работното време на Библиотеката се определя от Управителния съвет на Сдружение „Студенти в действие“
РАЗДЕЛ ІІ
РЕГИСТРАЦИЯ НА АБОНАТИТЕ И ПОСЕЩЕНИЯ В БИБЛИОТЕКАТА
Чл. 6 . (1) Ползването на материалите и услугите в Библиотеката става с абонаментна карта.
(2) Цената на абонаментната карта и предоставяните от Библиотеката услуги се определят от Сдружение „Студенти в действие“
Чл. 7 . (1) Абонаментната карта е лична и не се преотстъпва.
(2) Библиотеката издава пет вида абонаментни карти – еднодневна, седмична, месечна и семестриална за студенти и месечна за хора, които не са студенти
1. еднодневна абонаментна карта се издава за срок от момента на издаване до 23:59 часа на същия ден
2. едноседмична абонаментна карта се издава за срок от седем дни;
3. месечна абонаментна карта се издава за срок от един месец
4. Семестриална абонаментна карта се издава до края на съответния академичен семестър в Софийски университет “Св. Климент Охридски“
Чл. 8 . Първичната регистрация и издаването на абонаментни карти се извършва на рецепция в Библиотеката
Чл. 9 . (1) За издаването на абонаментна карта са необходими следните документи:
1. за студенти, докторанти и специализанти в Университет - заверен документ, попълнена декларация за доброволно предоставяне на лични данни ( чл. 4 , ал. 1, т. 2 от ЗЗЛД) и заплащане на съответната такса;
2. за абонати без студентски статут - лична карта, попълнена декларация за доброволно предоставяне на лични данни ( чл. 4 , ал. 1, т. 2 от ЗЗЛД) и заплащане на съответната такса.
(2) На абонати, които са обявили изгубена или открадната абонаментна карта, се прекратява старата и се издава нова.
(3) При промяна на телефон или електронен адрес абонатите са длъжни да уведомят Библиотеката.
Чл. 10 . При регистрацията всеки абонат се запознава с услугите, които предоставя Библиотеката, мястото и реда на получаването им и с Правилата за обслужване на абонатите.
Чл. 11 . (1) Посещенията в Библиотеката стават срещу представяне на абонаментна карта.
(2) Събития в Библиотеката се провеждат в присъствието на член на Сдружение „Студенти в действие“
РАЗДЕЛ ІII
ПОЛЗВАНЕ НА БИБЛИОТЕЧНИ МАТЕРИАЛИ И УСЛУГИ В БИБЛИОТЕКАТА
Чл. 12 . Библиотеката предоставя на абонатите място за учене и работа, достъп до безплатни събития и възможност за организация на такива на нейна територия.
Чл. 13 . Библиотеката предоставя достъп до онлайн каталога, бази данни и други информационни ресурси.
(1) Каталогът е свободен и достъпен през Интернет.
(2) Абонираните бази данни, предоставяни от Библиотеката, се ползват само в рамките на компютърната мрежа на Библиотеката.
(3) Базите данни на свободен достъп, посочени на сайта на Библиотеката, се ползват без ограничение.
РАЗДЕЛ ІV
ЗАЕМАНЕ НА БИБЛИОТЕЧНИ МАТЕРИАЛИ ЗА ДОМАШНО ПОЛЗВАНЕ
Чл. 14 . (1) Заемането на библиотечни материали за дома се осъществява само чрез уведомяване на библиотекаря
(2) абонатите се задължават да върнат същите или да ги заменят с други материали след заемане.
РАЗДЕЛ V
ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА АБОНАТИТЕ
Чл. 15 . Абонатите на библиотеката са длъжни:
(1) Да се информират за задълженията и отговорностите, които поемат като абонати на Библиотеката.
(2) Да пазят чистота в Библиотеката
(3) Да не увреждат работните места и библиотечните материали и техника.
(4) Да уведомяват дежурния библиотекар за наличието на повредени и липсващи страници на ползваните библиотечни материали, работни места и техника
(5) Да спазват правилата за противопожарна безопасност и забраната за пушене в Библиотеката (включително електронни цигари).
Чл. 16 . Не се допуска в Библиотеката:
1. допускането на абонати и посетители в състояние на алкохолно или наркотично опиянение;
2. допускането на абонати и посетители с неподходящо облекло;
3. допускането на абонати и посетители, носещи оръжие.
4. допускането на абонати да заспиват в помещението.
5. допускането на чужди лица без абонаментна карта
6. предоставянето на личната абонаментна карта на чужди лица
РАЗДЕЛ VI
ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ
Чл. 17 . Служителите на Библиотеката са отговорни за стриктното спазване на правила за опазване на работните места, библиотечните материали и техника.
Чл. 18 . Служителите в Библиотеката са длъжни да предоставят качествени библиотечно-информационни услуги.
Чл. 19 . Служителите на пропуска в Библиотеката са длъжни:
1. да посрещат вежливо и да упътват всички абонати и посетители;
2. да изискват и да издават абонаментна карта на всички , които влизат в Библиотеката
3. да извършват точна и прецизна регистрация на абонатите и да поддържат съответната документация;
4. да запознават новите абонати с реда за ползване на библиотечните материали и услугите в библиотеката, с правата и задълженията им;
7. да поддържат реда на библиотечните материали, работните места и техниката и да спазват стриктно установения режим за ползване и съхранение.
РАЗДЕЛ VII
ПОЛЗВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКИТЕ КОМПЮТРИ В БИБЛИОТЕКАТА
Чл. 20 . Потребителските компютри в Библиотеката се ползват само за образователни и научни цели.
(1) Право на ползване на потребителските компютри и интернет има всеки абонат:
(2) Не се позволява изтеглянето на софтуер, филми и музика
(3) Всички изтеглени файлове се изтриват в края на седмицата
АДМИНИСТРАТИВНИ И НАКАЗАТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
Чл. 21 . Абонат, който предоставя абонаментната си карта на чужди лица ще бъде предупреден писмено и при продължаване на действието абонатът ще се лиши от право да ползва библиотеката.
Чл. 22 . Абонат, който с действията си руши библиотечния инвентар, държи се грубо и арогантно със служителите и не спазва разпоредбите на тези правила се търси административна отговорност и се лишава от правото да ползва библиотеката.
Чл. 23 . За кражба на библиотечни материали и техника се търси административна отговорност и абонатът се лишава от право да ползва библиотеката.
СЪБИРАНЕ, ОБРАБОТКА И ПРЕДАВАНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ:
Чл. 24 Вие можете да посещавате нашия сайт и да правите покупки, като оставяте Вашите лични данни.
Чл. 25 Личните Ви данни се събират, само ако ги предоставяте доброволно, например когато правите плащане за закупуване на карта за достъп като наш клиент или извършвате запитване. Когато правите заявка за използване на предлагани от нас стоки или услуги, Вие ще бъдете помолени да попълните онлайн форма, която съдържа: име, имейл, телефонен номер за връзка, университет. Тази информация е необходима за обработка на заявката и завършването на поръчката (включително изпращането на имейл до Вас за потвърждение на поръчката).
KАРТОВИ ДАННИ И АВТЕНТИКАЦИОННИ ДАННИ:
Чл. 26 Ние нямаме достъп до Вашите картови данни, а само обслужващата Ви банка.
Чл. 27 Ние нямаме достъп до Вашите автентикационни данни, а само банката издател на картата Ви.
Чл. 28 Сигурността при въвеждане и пренос на картовите данни се осигурява чрез използване на SSL протокол за криптиране на връзката между Вашия компютър и платежната страница на обслужващата ни банка.
Чл. 29 Автентичността на Вашата карта се проверява чрез въвеждането на код за сигурност .
В допълнение, за идентифицирането ви като картодържател, платежният сървър за електронна търговия на обслужващата ни банка поддържа схемите за автентикация на международните картови организации – Verified by VISA и MasterCard SecureCode, в случай, че сте регистрирани да ги използвате.
Сдружение „Студенти в действие“ в качеството си на собственик на studyhub.bg няма да изиска от Вас предоставянето на данни от кредитната Ви карта (включително тип, номер, CVC код, валидност, име на картодържателя). Те ще бъдат изискани от банката в специална за целта онлайн форма за плащане.
ВИЕ ИМАТЕ ПРАВО НА:
Чл. 30 Доброволно даване на съгласие за обработването на личните Ви данни за посочените цели:
Когато въвеждате Ваш лични или лични данни на Ваши служители, включително служебни данни (електронни адреси, имена, адреси, телефонни номера), разкриването на данните се извършва напълно доброволно от Вас. Въвеждайки данните, Вие давате съгласие за събирането, обработката и използването им с цел установяване на контакт. Събиране, обработка и използване за каквито и да са други цели не се извършва. Това съгласие може да бъде отменено по всяко време, считано за бъдещ период.
Предаване на вашите лични данни не се извършва, освен ако изрично желаете това, с изключение на изрично предвидените в нормативен акт случаи!
ИНФОРМАЦИЯ:
Чл. 31 Имате право да поискате информация за това какви данни се съхраняват за вас, техния произход, получателите им, както и с каква цел се съхраняват. Нашият екип ще ви предостави тази информация на e-mail: info@studyhub.bg
Освен това имате право личните Ви данни да бъдат коригирани, блокирани и изтривани в съответствие с нормативните разпоредби.
СИГУРНОСТ:
Чл. 32 Сдружение „Студенти в действие“ и studyhub.bg прилагат всички необходими технически и организационни мерки за защита на предоставяните от Вас данни срещу случайно или умишлено манипулиране, загуба, унищожение и достъп от неупълномощени лица. Нашите мерки за сигурност се подобряват непрекъснато, съобразно с технологичното развитие и в съотвествие с Общия регламент за защита на данните (GDPR) . Можете да се запознаете с него във файла: ПРАВИЛНИК ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ И ОРГАНИЗАЦИОННИ МЕРКИ И ВИДОВЕТЕ ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ В СДРУЖЕНИЕ „СТУДЕНТИ В ДЕЙСТВИЕ“
Чл. 33 Всеки иск или спор, възникнал в резултат от предоставяне на Услугата от страна на Сдружението трябва най-напред да бъде отнесен към Представителя чрез посочените в настоящите ОУ начини за контакт. Картодържателят трябва да подаде Оплакване/Жалба лично, в писмен вид ясно заявявайки причините за жалбата/оплакването. Издателят ще се опита да намери разрешение на жалбата/оплакването, в разумен срок под условие, че е получено ясно и правилно подадено оплакване. Клиентът може да отнесе всяко оплакване, което не е удовлетворено от Издателя за разглеждане от Помирителната комисия за платежни спорове с адрес: пл. „Славейков" 4А, ет. З, София 1000, България, която е овластена да предлага извънсъдебно решение на спорове, с което и двете страни трябва да са съгласни.
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Чл. 33 Вашето доверие е важно за нас. Затова ще отговорим на всички Ваши запитвания относно обработката на личните Ви данни. Ако имате въпроси, на които не сте получили отговор от настоящия информационен бюлетин за защита на данните, или ако желаете да получите по-задълбочена информация по определен въпрос, моля, свържете се по всяко време с нашия екип на e-mail: info@studyhub.bg или на телефон: +359 885577989